Strategy Expert w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Autor kursu on-line „Projektowanie strategii komunikacji”.
W Tigers od 2018 r., gdzie przez blisko 3 lata odpowiadał za komunikację i wizerunek agencji.

Strategy Expert w Tigers. Projektuje strategie komunikacji w autorskiej metodzie warsztatowej. Autor kursu on-line „Projektowanie strategii komunikacji”.
W Tigers od 2018 r., gdzie przez blisko 3 lata odpowiadał za komunikację i wizerunek agencji.
Myślenie w skali makro i szukanie najlepszych rozwiązań spośród różnorodnych możliwości to jego mocna strona. Zadaje właściwe pytania i cały czas testuje własne założenia.
Dłuższe cykle decyzyjne wymagają zupełnie innego podejścia, niż w B2C. Specjalizacja w marketingu B2B umożliwia budowanie długofalowych relacji z odbiorcami i klientami.
Sprawne pióro to jedno, ale zaplanowanie procesu tworzenia komunikacji
wymaga szerszego podejścia. Dzięki znajomościom taktyk contentmarketingowych, może realizować cele zasięgowe oraz sprzedażowe.