fbpx

Franciszek琥桥成员 Georgiew

Shareholder

Codziennie powtarza zespołowi
– jacy jesteśmy, jak pracujemy
i dokąd zmierzamy.

Dba o to, by propozycja wartości dla klientów była żywa, silna i zakorzeniona
w DNA organizacji.

W swojej karierze przeszedł drogę od juniora do szefa działu. Zaliczył epizod w światowej korporacji, jaką jest UFC, a następnie rozwinął się od freelancera do CEO kilkudziesięcioosobowej
grupy Tigers.

"
Wierzę w siłę Tigers wynikającą z przejrzystej strategii, wspólnych celów i transparentnego podejścia do biznesu.
11 lat w digital marketingu
7 lat w Tigers
200+ tyle projektów szkoleniowych przeprowadził
11 lat w digital marketingu
7 lat w Tigers
200+ tyle projektów szkoleniowych przeprowadził

Kompetencje技能

Nasze kompetencje rozwijamy w modelu T-shaped.

tigers_t tigers_t_hover
Content
Strategia
Biznes
Marketing
Facebook ads
专长

Biznes

Po dużych sukcesach jako specjalista, Franciszek został przedsiębiorcą, ucząc się od zera. Prowadził działania osobiście dla pierwszych klientów, następnie położył zalążek każdego działu w firmie.

Dba o każdy aspekt firmy, jednocześnie nie wchodząc
w mikrozarządzanie

Strategia

Doświadczenie marketingowe i biznesowe kształtuje jego silny zmysł strategiczny; to również jego pierwszy talent według testu Gallupa.

Potrafi szybko połączyć odległe aspekty
i wyciągnąć esencję.

Marketing

Choć doskonale rozumie potencjał social media,
w codziennej pracy
(i rekrutacji) kieruje się przede wszystkim znajomością niezmiennych praw marketingu i ludzkiej psychologii.

Udało mu się zbudować jeden
z najsilniejszych kanałów wśród agencji digitalowych w Polsce.